Pavadinimas |
Kūrybinės partnerystės |
Nuo kada vykdomas | 2012-10-25 iki 2014-11-15 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja |
Veikla, rezultatas |
„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui. Pagrindiniai projekto tikslai: Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. |
Pavadinimas |
„Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“ Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2017 m. iki 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją. Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis. Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba |
Pavadinimas |
„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.
Projekto uždaviniai: adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones; įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose. |
Pavadinimas | „Kuriame respubliką" |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. spalio mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo) Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė, Toma Bartuševičiūtė, Gerda Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
|
Veikla, rezultatas |
1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu. Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas. Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu. Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt |
Pavadinimas | „Augu skaitydamas" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva. Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja Dalyviai 2-4 klasių mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto. Daugiau informacijos rasite: |
Pavadinimas |
„Erasmus+“ KA2 programos projektas „Prosocialinės vertybės“ (Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860). |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija) |
Veikla, rezultatas |
Uždaviniai: – suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą; Veikla, skirta mokytojams Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę. Veikla, skirta mokiniams Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė. Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete. PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/ PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/ Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/
|
Pavadinimas |
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vidmantas Daunoravičius |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką. Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos. Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos: Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas. Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas. Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose. Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų. Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)
|
Pavadinimas |
„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2021-11 iki 2022-12 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Neringa Ramanauskaitė, Asta Klydžienė, Dalia Kukenienė, Viktorija Paškevičienė, Rima Stongvilienė |
Veikla, rezultatas |
Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams |
Pavadinimas | „Samsung Mokykla ateičiai" |
Nuo kada vykdomas | 2014 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ Rimtas Baltušis |
Veikla, rezultatas |
Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks: |
Pavadinimas |
„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ; 3. VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje); 4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);
Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..
|
Pavadinimas |
„STEAM. Mokymasis iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ; 3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);
Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje. Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.
|
Pavadinimas |
„Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“ |
Nuo kada vykdomas | 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“. Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę. Projekto uždaviniai: •Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas; Veiklos Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę. Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus. Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms. Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.
Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:
|
Pavadinimas |
„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vaida Šiaučiūnė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. |
Pavadinimas |
„BŪK DETEKTYVAS“
|
Nuo kada vykdomas | 2017 m.rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją. Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“ |
Pavadinimas |
Lyderių laikas 2 |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas | http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php |
Pavadinimas |
Mokomoji galerija |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Irma Mitigailaitė – koordinatorė |
Veikla, rezultatas |
Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link. Pagrindiniai projekto tikslai:
• mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami internetiniame puslapyje. |
Pavadinimas |
„Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme" |
Nuo kada vykdomas | 2021-2022 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Kartu su bendraautoriais parengėme: Rekomendacijas pradinio ugdymo Informatikos bendrosios programos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams. |
Pavadinimas |
„STEAM mokymasis. Iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rita Storastienė Viktoras Samoilovas |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. 2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO; 3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS; 4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS; 5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA; 6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.
|
-
„Kūrybinės partnerystės“
-
Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas
-
SMP konsultantai
-
„Kuriame respubliką“
-
„Augu skaitydamas“
-
„Prosocialinės vertybės"
-
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
-
MEMA (Meno teisės, mano pareigos)
-
„Samsung Mokykla ateičiai“
-
Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai
-
STEAM. Mokymasis iki begalybės
-
„Augu pats – auginu kitą"
-
Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)
-
„Būk detektyvas"
-
Horizon 2020
-
Lyderių laikas 2
-
Mokomoji galerija
-
Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme
-
STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)
-
„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“