PRAŠYMAI Į PIRMAS KLASES PRIIMAMI NUO 2024 m. sausio 8 d. SKAITYTI DAUGIAU >>

Arrow up
Arrow down

telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Panevėžio kolegijos ir Krašto apsaugos  savanorių pajėgų organizuoto kompiuterinio žaidimo „CS2“ turnyro prizininkai – II vieta:

D.Mackevičius, IIIa kl.,

B.Baltušnikas, IIIa kl.,

M.Nacius, Ia kl.,

D.Šinkūnas, IIb kl.,

M.Ivoška, IIb kl.

Matematikos olimpiados prizininkai:

J.Novokreščenichas, 3b kl., – I v.,

B.Fiodorovas, 3a kl., – II v.,

U.Tamošiūnas, 4c kl., – II v.,

T.Markaitis, 4b kl., – III v.

 

FIRST LEGO LEAGUE Explore respublikinių varžybų prizininkai

1c klasės komanda –  III v.

Geografijos olimpiados nugalėtojas

R. Adomonis, IIIa kl., – I v.

 

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Atsitiktinė nuotrauka

2020-09-29 Treniruote 1.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Mokinių vežimas

 Autobusas

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

Pavadinimas 
Mukis

 Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme

Nuo kada vykdomas 2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
Veikla, rezultatas

 www.mukis.lt

Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams.

Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose.

Projekto vykdytojai siekia:
•    Modernizuoti profesinio orientavimo: ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ir įdiegti  ugdymo karjerai stebėsenos sistemą, užtikrinančią kokybišką ir efektyvų ugdymo karjerai paslaugų teikimą bendrojo ugdymo mokyklose  ir profesinio mokymo įstaigose;

Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės:
•    Sukurti ir įdiegti bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelį, užtikrinantį, maksimalų prieinamumą visiems bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ugdymo karjerai stebėsenos sistemą;
•    Parengti bendrojo ugdymo mokyklų bei profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai  programą, metodinę medžiagą ir metodines priemones;
•    Parengti mokymo programas ir metodikas bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiantiems karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologams;
•    Apmokyti bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiančius karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologus;
•    Aprūpinti mokyklose dirbančius psichologus asmenybės psichologinių tyrimų, profesinių interesų nustatymo metodikomis;
• .

Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje.

Pavadinimas 

horizonHorizon 2020
Prosocial Learning

 Nuo kada vykdomas 2016 m.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė – Renata Jankevičienė
Edita Davidonytė
Vaida Šiaučiūnė
Jonas Marcinkevičius
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

 Veikla, rezultatas

Tikslas – pagerinti mokinių socialinius įgūdžius ir akademinius žinias panaudojant mokomuosius žaidimus. Šio projekto metu yra kuriami edukaciniai žaidimai, kurie skatina mokinių empatiją, užuojautą, pasitikėjimą, bendradarbiavimą, teisingumą ir dosnumą.

Žaidimai skirti 7–10 metų vaikams. Pradinių klasių mokinai testuos šiuos žaidimus, koordinatorius Stefano Cobelo (Italija) atvyks į gimnaziją.

 

Pavadinimas 

Mirlogo

Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas

 Nuo kada vykdomas  2014–2015 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Silvija Šukevičienė
Asta Klydžienė
Edita Davidonytė
Renata Jankevičienė
Dalia Kukenienė

 Veikla, rezultatas

Projektą vykdo Ugdymo plėtotės centras, Švietimo ir mokslo ministerija ir Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje (www.norden.lt). Projekto partneriai Šiaurės šalyse: „Nordicom“ – Šiaurės šalių medijų ir komunikacijos tyrimų informacijos centras, Švedijos medijų taryba.

Projekto tikslas – sukurti sistemines prielaidas medijų ir informacinio raštingumo ugdymui, remiantis geriausiais Šiaurės šalių pavyzdžiais integruojant MIR į bendrąjį ir neformalųjį ugdymą, ir pagrindą tolesniam Lietuvos (ir Baltijos šalių) bendradarbiavimui su Šiaurės šalimis vystant medijų ir informacinio raštingumo ugdymą platesniu mastu.

 

Pavadinimas 

KLa
Projektas „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)“

Svetainė: http://www.lmka.lt

 Nuo kada vykdomas  2011 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė
 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas.
Tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą ir skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

Projekto AKIM dalys
1.Meninės kūrybos pamokos ir praktiniai užsiėmimai.
Šias pamokas ves iškilūs Lietuvos menininkai. Mokyklos turi galimybę rinktis šių sričių menininkus: architektus, muzikus, rašytojus, kompozitorius, dailininkus, tautodailininkus, fotomenininkus, kinematografininkus, literatūros vertėjus, teatralus, žurnalistus.
Vienos teorinės pamokos trukmė 1 akademinė valanda, vieno praktinio užsiėmimo/kūrybinių dirbtuvių trukmė 1,5-2 akademinės valandos. Pamokos ir praktiniai užsiėmimai vyks grupėse po vidutiniškai 20 mokinių, mokinių grupėje skaičius kiekvienu atveju pritaikomas prie konkrečios mokyklos galimybių ir poreikių. Šioje projekto dalyje dalyvauja 226 mokyklos visoje Lietuvoje, turinčios bendrojo ugdymo 8-12 klases. Į kiekvieną mokyklą planuojami 5-7 menininkų vizitai. Tokiu būdu pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose dalyvaus daugiau nei 6000 Lietuvos moksleivių. Mokyklas buvo atrinktos savanoriškumo principu. Prioritetas teikiamas mokykloms kaimo vietovėse ir regionuose. Dalyvius grupėse atrenka konkrečios mokyklos pedagogai.
Konkrečios pamokų ir praktinių užsiėmimų temos suformuluotos, remiantis menininkų atsiųstais pamokų planais, kuriuose jie trumpai pristato pamokos temą ir eigą.
Pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose bus tobulinamos šios mokinių kompetencijos: kūrybiškumas, vaizduotė, meninis ugdymas, būsimų kultūros vartotojų kompetencija.
2.Kultūros žurnalų prenumerata.
11 prestižinių Lietuvos kultūros žurnalų redakcijų projekto laikotarpiu parengs padidinto tiražo žurnalų numerius, kurių 600 egzempliorių bus pristatyta į Lietuvos pagrindines, vidurines mokyklas, gimnazijas ir kt. mokyklas, dalyvaujančias projekte. Per projekto laikotarpį kiekvieną mokyklą pasieks iš viso 205 kultūros žurnalų numeriai. Tokia sisteminga intelektualinių tekstų ir kultūrinio diskurso „injekcija“ mokykloms sudaro sąlygas aukštąją kultūrą priartinti prie masinio švietimo.
3.Politinę mokinių kultūrą skatinantys renginiai.
Projekto rėmuose Lietuvos abiturientams bus pasiūlytas paskaitų-forumų ciklas „Politikos kultūra ir moderni visuomenė: istorinės tapatybės aspektai“ ir 2012 metų pavasarį surengtas vainikuojantis prieš tai vykusias paskaitas renginys – nacionalinis forumas Vilniuje „Europinis tautų idealas: bendrųjų vertybių paieškos“. Šia veikla siekiama skatinti didžiavimąsi savo valstybe bei europinės integracijos įgūdžius.
4.Netradicinės Lietuvos kultūros istorijos pamokos ir vizualinės priemonės.
Bus surengta 12 netradicinių Lietuvos kultūros istorijos pamokų įvairių Lietuvos regionų mokyklose.

Pavadinimas 

 LyderiuLaikas

Lyderių laikas 2
Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja

 Silvija Šukevičienė
Velžio gimnazijos benrduomenė

Veikla, rezultatas  http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php 
  LyderiuLaikas1LyderiuLaikas2LyderiuLaikas3LyderiuLaikas
Pavadinimas

ErasmusLogo

„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Vaida Šiaučiūnė

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš trijų, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;
2. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;
3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO.
Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyvė pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

       UPC        

„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto vadovė Dalia Vizbarienė
Komandos nariai: Olga Šaplienė, Lina Janušauskienė, Angelė Paulauskienė

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus.

Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas.

 

Pavadinimas


UPC

„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai

Nuo kada vykdomas 2013 m. rugsėjo mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

Veikla, rezultatas
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.

Projekto uždaviniai:

    adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones;

    įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose.

Pavadinimas 

MMNamai    LKT

Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“

 Nuo kada vykdomas  2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“.

Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė

 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę.

Projekto uždaviniai:

•Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas;
•Apmokyti ugdymo institucijų lyderius dirbti su naujais metodais, daugiausia – Engiamųjų teatro metodais; lavinti dalyvių bendruosius įgūdžius, vertybines nuostatas, kritinį mąstymą, pilietiškumą, kūrybiškumą ir jų iniciatyvos dėka užtikrinti programos tęstinumą;
•Pristatyti projekte dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms rezultatus interaktyvaus spektaklio forma, siekiant įvairių kartų bendradarbiavimo bei aktyvinti kultūrinį ir pilietinį gyvenimą, išryškinti kultūrinę ir edukacinę programos vertę;
•Suformuoti praktines darbo rekomendacijas ugdymo įstaigoms, siekiant vidinių ir išorinių pokyčių kultūros ir ugdymo srityse;
•Parengti projekto „Augu pats – auginu kitą“ gerosios patirties leidinį.

Veiklos

Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę.

Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus.

Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms.

Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.

 

Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:

PRIEDAS Nr. 1

PRIEDAS Nr. 2

 

Pavadinimas

DarniDarni2

Darnaus vystymosi įgūdžių formavimo programa „Darni Mokykla"

Nuo kada vykdomas Nuo 2014 vasario iki 2015 vasario.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Violeta Brazdžiuvienė,
Dalia Zdanavičiūtė,
 Milda Indriūnienė

Veikla, rezultatas

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro ir AB LESTO kartu su partneriais įgyvendinamas projektas.


http://www.lvjc.lt/index.php?page=darni-mokykla-2014&hl=lt_LT

Pavadinimas 

MmcLogo

Mokomoji galerija

Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

 Irma Mitigailaitė – koordinatorė
Irena Kairevičienė, lietuvių kalbos mokytoja
Jurgita Kuprinskienė, anglų kalbos mokytoja

Veikla, rezultatas

Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt

Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    ieškoti asmeninio kelio į meninės fotografijos suvokimą
•    išmokti bendrauti ir bendradarbiauti  komandoje
•    plėsti akiratį,įžvelgiant giliau glūdinčią esmę


Laukiami rezultatai:
•   projekto  rezultatai bus perduoti aukštesnėms edukacinėms institucijoms, taigi jie taps informaciniu šaltiniu mokytojams,mokiniams ir bendruomenei

•   mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos  išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi  
     
Projekto tęsinys – kūrybiniai darbai: dailės paroda, nuotraukų albumai, kuriuose bus publikuojami mokinių  piešiniai, eilėraščiai ir rašiniai.

Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami  internetiniame puslapyje.

Pavadinimas

EUePortfolio

„EU Classroom ePortfolios"

Nuo kada vykdomas 2013 m. gegužės mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Edita Davidonytė,
Renata Jankevičienė,

Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai

Veikla, rezultatas

Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro).

Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius.  Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.

Specifiniai projekto uždaviniai:

    Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę;
    Sukurti el. aplanko galimus modelius, kurie gali būti naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo tikslais;
    Išbandyti praktiškai pasirinktą modelį 24 Europos mokyklose (projekte numatyta 4-8 Lietuvos mokyklose) ir atlikti analizę dėl šio modelio diegimo galimybės.

Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo?

    Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose
    Mokykla turės galimybę nemokamai išbandyti el. aplankui skirtą programinę įrangą
    Mokykla, mokytojai turės galimybę užmegzti kontaktus su kitų šalių mokyklomis
    Palengvins mokinių vertinimo sistemą.
    Leis vaikams individualiai susikurti ir išbandyti savo individualų el. aplanką
 

Pavadinimas  KuriameRespublika1 
„Kuriame respubliką"
 Nuo kada vykdomas  2012 m. spalio mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo)
Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė,  Toma Bartuševičiūtė, Gerda  Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
 Veikla, rezultatas

 1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu.

Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas.

Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu.

Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt

   KuriameRespublika
Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM mokymasis. Iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. rugsėjo mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Rita Storastienė
Edita Davidonytė

Viktoras Samoilovas
Dalia Kukenienė
Lidmila Bražinskienė
Kęstutis Bražinskas
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Vaida Šiaučiūnė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;

3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS;

4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS;

5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA;

6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

Švietimo aprūpinimo centras LOGO

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja


Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui 

Vidmantas Daunoravičius

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.

Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.

Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:

Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.

Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.

Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.

Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.

Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)

 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

Rita Storastienė
Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Dalia Vizbarienė
Vaida Šiaučiūnė
Rasa Stakienė
Angelė Paulauskienė
Lina Janušauskienė
Rima Stongvilienė
Asta Klydžienė

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:


1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO (2 mokymai Maltoje);

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ;

3.  VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje);

4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);

 

Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

 

 „Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“

Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ 

Nuo kada vykdomas Nuo 2017 m. iki 2019 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė
Dalyvės: J. Andriuškevičienė, R. Raštutienė
1b ir 3b klasių mokiniai

Veikla, rezultatas

Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją.

Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose.

Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis.

Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba

 

 

 

 

 

Pavadinimas 

 

„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“ („As-sessment of Transversal Skills 2020“, sutrumpintas pavadinimas ATS2020)

 Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kordinatorė Edita Davidonytė
Dalyvauja: D. Vizbarienė, D. Karkazienė, V. Šaučiūnė, R. Stakienė

 Veikla, rezultatas

Tarptautinis projektas. Mokytojai bendradarbiaus ir dalinsis patirtimi su kolegomis iš Lietuvos ir 9 projekto šalių: Ispanijos, Belgijos, Slovėnijos, Estijos, Suomijos, Kipro, Graikijos, Airijos, Austrijos. Projekto metu bus sukurtas perkeliamųjų gebėjimų vertinimo įrankis, padedantis ugdytis perkeliamuosius gebėjimus naudojant IKT ir elektroninį portfelį įvairių dalykų pamokose.

 

Pavadinimas

 PartnerysteLogo

Kūrybinės partnerystės
Nuo kada vykdomas 2012-10-25  iki 2014-11-15
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja
Veikla, rezultatas

„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    Ugdyti jaunų žmonių kūrybingumą, tokiu būdu keliant jų ateities aspiracijas ir didinant jų pasiekimus;
•    Skatinti mokytojų kūrybiško darbo gebėjimus ir bendradarbiavimo su kūrėjais įgūdžius;
•    Vystyti mokyklos bendruomenės požiūrį į kultūrą, kūrybiškumo ir partnerystės teikiamas galimybes.

Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Pavadinimas

menoavilys logo

„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2021-11 iki 2022-12
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Neringa Ramanauskaitė,

Asta Klydžienė,

Dalia Kukenienė,

Viktorija Paškevičienė,

Rima Stongvilienė

Veikla, rezultatas

Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams

  • „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...

  • Horizon 2020

  • MIR

  • AKIM

  • Lyderių laikas 2

  • Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)

  • „Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“

  • SMP konsultantai

  • „Augu pats – auginu kitą"

  • „Darni mokykla“

  • Mokomoji galerija

  • EU Classroom ePortfolios

  • „Kuriame respubliką“

  • STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)

  • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

  • Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai

  • Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas

  • „Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“

  • „Kūrybinės partnerystės“

  • MEMA (Meno teisės, mano pareigos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

 TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Straipsnių archyvas

Powered by mod LCA

Apie mus rašo

SvietimoNaujienos logo
 
STEAM failiukui nuoroda
 
GNTV logo 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1