Pavadinimas |
Kūrybinės partnerystės |
Nuo kada vykdomas | 2012-10-25 iki 2014-11-15 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja |
Veikla, rezultatas |
„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui. Pagrindiniai projekto tikslai: Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. |
Pavadinimas |
„Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“ Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2017 m. iki 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją. Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis. Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba |
Pavadinimas |
„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Dalia Vizbarienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus. Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas. |
Pavadinimas |
„Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme" |
Nuo kada vykdomas | 2021-2022 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Kartu su bendraautoriais parengėme: Rekomendacijas pradinio ugdymo Informatikos bendrosios programos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams. |
Pavadinimas |
„Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“ |
Nuo kada vykdomas | 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“. Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę. Projekto uždaviniai: •Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas; Veiklos Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę. Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus. Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms. Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.
Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:
|
Pavadinimas |
„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vaida Šiaučiūnė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. |
Pavadinimas |
„Erasmus+“ KA2 programos projektas „Prosocialinės vertybės“ (Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860). |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija) |
Veikla, rezultatas |
Uždaviniai: – suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą; Veikla, skirta mokytojams Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę. Veikla, skirta mokiniams Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė. Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete. PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/ PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/ Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/
|
Pavadinimas | „2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektas „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Koordinatorė Jurgita Kuprinskienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – technologijų pagalba išmokti naudoti ir pritaikyti mišraus mokymo būdą, kuris yra novatoriškesnis, labiau orientuotas į mokinį. Ši mokymosi forma dar vadinama atvirkštine klase arba atvirkštiniu mokymusi. Tam dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokinys peržiūri namuose, stengiasi juos suprasti, o tada pritaiko žinias, įgytas klasėje, spręsdamas ar atlikdamas užduotis. Naudodamas šį metodą mokytojas turi daugiau laiko pamokos metu bendrauti su mokiniu, tokioje pamokoje jis tampa mokinio padėjėju ir patarėju. Projekto metu bus sukurta daug video pristatymų naudojant įvairias kompiuterines programas.
Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą 2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ įgyvendinimui.
|
Pavadinimas |
Svetainė: http://www.lmka.lt |
Nuo kada vykdomas | 2011 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Projekto AKIM dalys |
Pavadinimas |
Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose. Projekto vykdytojai siekia: Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės: Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje. |
Pavadinimas |
Lyderių laikas 2 |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas | http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php |
Pavadinimas |
„STEAM mokymasis. Iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rita Storastienė Viktoras Samoilovas |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. 2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO; 3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS; 4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS; 5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA; 6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.
|
Pavadinimas |
„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ; 3. VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje); 4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);
Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..
|
Pavadinimas | „Samsung Mokykla ateičiai" |
Nuo kada vykdomas | 2014 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ Rimtas Baltušis |
Veikla, rezultatas |
Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks: |
Pavadinimas | „Kuriame respubliką" |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. spalio mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo) Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė, Toma Bartuševičiūtė, Gerda Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
|
Veikla, rezultatas |
1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu. Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas. Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu. Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt |
Pavadinimas |
„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2021-11 iki 2022-12 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Neringa Ramanauskaitė, Asta Klydžienė, Dalia Kukenienė, Viktorija Paškevičienė, Rima Stongvilienė |
Veikla, rezultatas |
Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams |
Pavadinimas |
„Draugystės ratas“ |
Nuo kada vykdomas | 2015–2017 m.m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Velžio gimnazijos logopedė Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Tai dešimties Panevėžio miesto ir rajono ugdymo įstaigų projektas „Draugystės ratas“, kuriame dalyvauja A. Bandzos kūdikių ir vaikų globos namai, Dembavos progimnazija, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinė mokykla, Mykolo Karkos pagrindinė mokykla, Specialioji mokykla daugiafunkcis centras, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centras, Vaikų lopšelis – darželis „Jūratė“, Velžio gimnazija, „Vyturio“ ir „Žemynos“ progimnazijos. Projekto tikslas – specialiojo ir bendrojo ugdymo įstaigų bendradarbiavimas, įgaliųjų ir neįgaliųjų ugdytinių bendravimas per bendrus renginius, netradicines pamokas, išvykas, sportines varžybas atskleidžiant ir vystant kiekvieno vaiko gebėjimų potencialą, siekiant išugdyti pilnateisius ir pilnaverčius visuomenės narius bei pedagogų kompetencijų tobulinimas per bendrus metodinius pasitarimus, seminarus ir kitus renginius. Dalyvaujant bendrose veiklose stiprėja įsitikinimai, kad, nepaisant gebėjimų, vaikai yra daugiau panašūs nei skirtingi, kad kiekvienas vaikas yra bendruomenės dalis ir kad vaikai mokosi iš vaikų, o būdami kartu ir dalyvaudami bendrose veiklose, jie tobulina ne tik savo patirtį, žinias, bet ir lavina būtinus socialinius įgūdžius.
|
Pavadinimas |
Mokomoji galerija |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Irma Mitigailaitė – koordinatorė |
Veikla, rezultatas |
Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link. Pagrindiniai projekto tikslai:
• mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami internetiniame puslapyje. |
-
„Kūrybinės partnerystės“
-
Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas
-
„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“
-
Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme
-
„Augu pats – auginu kitą"
-
MIR
-
Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)
-
„Prosocialinės vertybės"
-
„Multidisciplinary Flipped learning with ICT“
-
AKIM
-
„Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...
-
Lyderių laikas 2
-
STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)
-
Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai
-
„Samsung Mokykla ateičiai“
-
„Kuriame respubliką“
-
MEMA (Meno teisės, mano pareigos)
-
„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“
-
„Draugystės ratas“
-
Mokomoji galerija